10 Resepi Kek Dalam Mug Yang Boleh Dimasak Dalam Microwave Selama Seminit Sahaja!


Kadang - kadang kita teringin nak makan kek tapi dalam kuantiti yang sangat sedikit, selain dari menjaga pemakanan, iaitu tak mahulah banyak makan yang manis - manis dan berkalori tinggi kan, faktor harga pun mesti diambilkira. Kalau beli bahan - bahan untuk membuat sebiji kek yang lebih kurang 1.5 kilo beratnya, agak lama nak dihabiskan, lagi - lagi kalau kita takde geng yang nak makan kek bersama. Jadi kami bawakan idea genius ini dari Gemma Stafford yang akan menunjukkan cara - cara untuk membuat pelbagai kek yang boleh dimasak dalam lebih kurang dalam masa 1 minit sahaja dengan menggunakan microwave. (bergantung kepada jenis microwave anda juga, kalau tidak tambahkan lagi beberapa saat) Kalau macam nie, kat pejabat pun boleh buat kan? 

Nak tengok lagi? lihat

Inspirasi Bake : 10 Resepi Kek Dalam Mug Yang Boleh Dimasak Dalam Microwave Selama Seminit Sahaja!


[ Klik Disini ]

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2016. TotBakeDesignTV - All Rights Reserved
Designed by Wetotla | Published By Gooyaabi Templates